سرخط خبرها:
در آئین افتتاح معدن سنگ آهک عنوان شد :
معاون استاندار سمنان : در طی سه سال گذشته بودجه سازمان همیاری شهرداری های استان بیش از 5 برابر افزایش یافته است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت : بودجه سازمان همیاری شهرداری های استان در طی سه سال اخیر بیش از 5 برابر افزایش یافته و به 350 میلیارد تومان رسیده است.
به گزارش روابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان ، محمد حمیدی ، پیش از ظهر یکشنبه 18 شهریور ماه 1403 در آئین افتتاح معدن سنگ آهک دربند مهدیشهر که با حضور استاندار و جمعی از مردم و مسئولان به انجام رسید با اشاره به اقدامات یه ساله سازمان همیاری شهرداری های استان گفت : از ابتدای ورود در استان با توجه به تاکیدات استاندار سمنان، از ظرفیت های موجود در سازمان‌ همیاری شهرداری های استان در راستای رونق و ارتقاء این مجموعه و شهرداری ها به بهترین نحو ممکن استفاده شد.
حمیدی اظهار داشت : امروز بودجه سازمان همیاری شهرداری های استان بیش از 5 برابر افزایش یافته و به 350 میلیارد تومان رسیده است.
وی اضافه کرد ؛ در تهیه قیر، پایه چراغ، ماشین آلات سبک و سنگین برای شهرداری ها، در سال 1402 بالغ بر 48 میلیارد تومان و در 6ماهه نخست سال جاری نیز 24 میلیارد تومان کارسازی شده است.
وی همچنین در تشریح سایر اقدامات سازمان همیاری شهرداری های استان گفت ؛ در راستای مدیریت بهتر امور در شهرک صنعتی فجر و جنت آباد، بالغ بر 38 هکتار واگذاری زمین ، فسخ قرارداد و به سرمایه گذاران جدید واگذار گردید.
معاون هماهمگی امور عمرانی استاندار سمنان ، احداث مجتمع مسکونی 14 واحدی خیابان استقلال ، مجتمع 10 واحدی مدیران و 62 واحدی شهرک روزیه سمنان را از مجموعه پروژه های عمرانی سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان عنوان کرد و از حمایت های استاندار‌ سمنان، همراهی اعضای هیات مدیره و تلاش کارکنان سازمان همیاری شهرداری های استان تقدیر و تشکر نمود.‌
تاریخ:
1403/06/18
تعداد بازدید:
408
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal